• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
krótkie formy

KrótkieFormy

  • Produkcja filmowa
  • Czas realizacji
  • Filmy cennik
  • Oferta
    • Filmy reklamowe
    • Filmy produktowe
    • Filmy promocyjne
    • Animacje reklamowe
    • Transmisje wydarzeń
    • Filmy korporacyjne
    • Filmy wizerunkowe
    • Video marketing
    • Filmy instruktażowe
    • Edycja video
    • Unboxing
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt

Filmy produktowe. Reklama produktu, która działa!

„…55% konsumentów wykorzystuje film produktowy do podjęcia decyzji zakupowych.”

Żyjemy w kulturze obrazkowej, w której klient woli zobaczyć informacyjną reklamę produktu zamiast czytać opis na karcie produktu produktu. Czy wiedziałeś, że aż 55% konsumentów wykorzystuje film produktowy do podjęcia decyzji zakupowych?

Dlatego w naszej ofercie znajdziesz filmy produktowe, które stają się obecnie standardem w branży e-commerce. Reklama produktu w formie filmu pozwala uzupełnić ofertę sprzedażową, zwiększyć atrakcyjność sklepu internetowego i skutecznie trafić do klienta.

Zamów darmową ofertę!
Dalej dowiesz się:
  • Filmy produktowe – rodzaje
  • Reklama produktu – przykłady
  • Ile kosztuje 30-sekundowa reklama produktu?
  • Film produktowy. Ile czasu trwa realizacja?
  • Jakie korzyści zapewniają filmy produktowe dla e-commerce?
  • Skuteczna reklama produktu sukcesem jego sprzedaży
  • Film produktowy to efektywna reklama produktu! Wykorzystaj to!
  • Film produktowy. Reklama Twojego produktu wykonana przez Krótkie Formy!

Filmy produktowe – rodzaje

Istnieje wiele sposobów prezentacji produktów w reklamie. Wśród filmów produktowych możemy wyróżnić nagrania prezentujące sam produkt, nagrania z udziałem aktora lub modelki prezentującego produkt, animacje, czy nagrania wykorzystujące materiały stockowe.

Prosty film produktowy

Prosty film produktowy jest najbardziej podstawową formą, która polega na zaprezentowaniu samego produktu na jednolitym tle lub z dodatkową scenografią. Technika ta często wykorzystuje widok 360 stopni, prezentujący produkt w całości oraz zbliżenia na poszczególne elementy. Jest to forma stosunkowo niedroga w realizacji i idealna dla sklepów internetowych, które oferują szeroki asortyment produktów. Dobrze sprawdza się jako film produktowy na platformach takich jak Amazon. Tego typu realizacje zalecamy wykonywać w większych seriach, co wpłynie na znaczne obniżenie kosztu pojedynczego filmu.

Reklama produktu – nagranie z modelką

Reklama produktu angażująca modela lub modelkę pomoże z kolei lepiej zaprezentować działanie i obsługę produktu przez użytkownika. Tańszą metodą realizacji będzie reklama produktu nagrywana w studio na jednolitym tle, natomiast droższą – nagranie prezentujące produkt w realnym otoczeniu – np. w domu, ogrodzie, biurze itp.

Reklama produktu jako animacja 2D

Reklama produktu jako animacja 2D jest formą niedrogą w realizacji, prezentującą produkt w sposób umowny. Możliwe jest narysowanie produktu w programie graficznym lub przedstawienie go w formie wyciętego zdjęcia, które później animator wprawia w ruch. Zaletą takiej formy reklamy jest niska cena, a wadą jest brak możliwości pokazania obracającego się przedmiotu w trójwymiarze.

Reklama produktu wykorzystująca materiały stockowe i zdjęcia / nagrania produktu

Reklama produktu wykorzystująca materiały stockowe oraz zdjęcia lub nagrania produktu to forma, którą można zastosować, kiedy nie chcemy wykonywać nagrań z użyciem prawdziwych produktów. W tej technice łączymy nagrania stockowe, zdjęcia produktu, animowane napisy, muzykę oraz animowaną oprawę graficzną, co jest rozwiązaniem stosunkowo niedrogim.

Reklama produktu jako animacja 3D

Animacja, która prezentuje realnie wyglądający produkt. Często wykorzystywana np. w nieco droższych w realizacji reklamach. Można w ten sposób łatwo pokazać np. wnętrze produktu – elementy konstrukcji produktu. Zaletą tej realizacji jest możliwość wiernego oddania wyglądu produktu w trójwymiarze, natomiast wadą – koszty realizacji.

Każdą z tych technik można łączyć z dodatkowymi grafikami, planszami informacyjnymi, czy animowanymi hasłami pojawiającymi się na ekranie. Przykłady niektórych naszych realizacji znajdziesz poniżej!

Więcej rodzajów filmów reklamowych znajdziesz na naszej stronie.

Reklama produktu – przykłady

Zobacz przykłady filmów, które przygotowaliśmy dla naszych klientów, które funkcjonują jako reklama produktu w kampaniach reklamowych oraz na kartach produktowych sklepów online.

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress
Termorobot film produktowy

Termorobot Icoook – spot reklamowy

Opłatomat film instruktażowy

Nagranie prezentujące pracę urządzenia.

Przemysłowa maszyna do szycia

Film promocyjny

Film produktowy

prezentacja maszyny przemysłowej

Film promocyjny rower elektryczny

Garett Urządzenie Beauty

Film modowy – promocja ubrania

Film reklamujący suplement diety

Urządzenie beauty film produktowy

Reklama kosmetyku – Revium

Video Produktowe, reklama kosmetyku
reklama catering dietetyczny

catering dietetyczny reklama – animacja

Animacja promująca produkt
film produktowy

Termorobot Sam Cook

Film produktowy
relacja video z warsztatów

Odkurzacz MPM

Prezentacja Produktu
produkcja making of

Eltap sofa

Film produktowy
prezentacja produktu

Unboxing One Plus 7T

Prezentacja Urządzenia

Garett Glamour Clean Pro

Wideo Produktowe
Wczytaj więcej Wczytuję... To już wszystko

Ile kosztuje 30-sekundowa reklama produktu?

Koszt przygotowania reklamy produktu zależy od : rodzaju i długości filmu, stopnia skomplikowania filmu i ilości filmów realizowanych za jednym razem. Reklama jednego produktu będzie bardziej kosztowna w realizacji niż wykonanie za jednym razem serii kilkunastu filmów produktowych tego samego rodzaju.

Poniżej podajemy orientacyjne ceny netto wykonania 30-sekundowej reklamy produktu.

  • Prosty film produktowy: od 6000 zł za pojedynczy film lub od 2500 zł za film wykonywany w serii
  • Reklama produktu – nagranie z modelką: od 11 000 zł za pojedynczy film lub od 4000 zł za film wykonywany w serii
    Nagrania, w których uczestniczy modelka są bardziej kosztowne. Realizacja kilku filmów produktowych z udziałem modelki to koszt od około 4 000 zł za jeden film w przypadku realizacji serii reklam produktów. Mniejsze koszty będą w przypadku zatrudnienia jednej modelki, a wyższe – przy kilku modelkach oraz przy większej ilości scenografii.
  • Reklama produktu jako animacja 2D: od 8000 zł
    Przygotowanie animacji prezentującej produkt trwającej 30 sekund, to z reguły koszt od około 8 000 zł. Na koszt wpływa stopień zaawansowania animacji oraz ilość oprawy graficznej.
  • Reklama produktu wykorzystująca materiały stockowe i zdjęcia produktu: od 5000 zł
  • Reklama produktu jako animacja 3D: od 12 000 zł
    Na koszt wpływ ma przede wszystkim : szczegółowość modelu 3D urządzenia, ilość elementów urządzenia / przekrojów urządzenia, które należy pokazać, tempo animacji

Jeśli chcesz dostać niezobowiązującą ofertę skontaktuj się z nami!

Film produktowy. Ile czasu trwa realizacja?

Realizacje prostego filmu produktowego trwa z reguły przynajmniej 2-3 tygodnie. Natomiast prace nad bardziej rozbudowanymi filmami produktowymi zajmują nawet 4-6 tygodni. Czas realizacji jest mocno uzależniony od rodzaju i formy filmu.

  • Prosty film produktowy – czas realizacji
    1-3 tygodnie przy pojedynczym filmie
    3-5 tygodni przy serii 10 filmów
  • Reklama produktu – nagranie z modelką – czas realizacji
    2-4 tygodnie przy pojedynczym filmie
    3-6 tygodni przy serii 10 filmów
  • Reklama produktu jako animacja 2D – czas realizacji
    3-5 tygodni przy pojedynczym filmie
  • Reklama produktu wykorzystująca materiały stockowe i zdjęcia produktu – czas realizacji
    1-3 tygodnie przy pojedynczym filmie
    3-4 tygodni przy serii 10 filmów
  • Reklama produktu jako animacja 3D – czas realizacji
    5-7 tygodni przy pojedynczym filmie

Poznaj przebieg prac nad filmem reklamowym oraz orientacyjny czas realizacji różnych rodzajów filmów reklamowych.

Jakie korzyści zapewniają filmy produktowe dla e-commerce?

  • Film produktowy buduje świadomość produktu i informuje o jego przeznaczeniu i sposobie wykorzystania. Klient szybciej i chętniej poznaje cechy danego produktu oraz korzyści, które zyska dzięki jego użytkowaniu. To z kolei, ułatwia klientowi podjęcie świadomej decyzji o zakupie.
  • Filmy o produktach zwiększają zaangażowanie klientów na stronie sklepu.
  • Poprzez przekazanie dokładniejszych informacji o produkcie pozwalają zmniejszyć ilość otrzymywanych zwrotów od klientów.
  • Pomagają budować zaufanie i wiarygodność. Klienci mogą zobaczyć i usłyszeć, jak działa produkt. Wpływa to pozytywnie na postrzeganie przez nich marki producenta lub sprzedawcy.
  • Video produktowe pomagają pozyskiwać ruch i przekierowania z innych witryn. Dzięki możliwości udostępniania filmów produktowych na innych witrynach, zwiększa się ruch na stronie sklepu.
  • Filmy produktowe to świetny sposób na promocję produktów i zaangażowanie klientów w mediach społecznościowych. To wpływa na ich większe przywiązanie, zaangażowanie i lojalności wobec marki.
  • Z badań wynika też, że klienci chętniej oglądają video produktowe w porównaniu z czytaniem analogicznego opisu produktu.
  • Konsument łatwiej ulega emocjom oglądając film reklamowy. Dlatego można w ten sposób kreować emocjonalną więź klienta z produktem.
  • Podejście proklienckie w e-commerce to długofalowa strategia, której integralną częścią stają się multimedia, w tym filmy produktowe.

fillm prezentujący produkt dla e-commerce

Elementy graficzne porządkują i uwypuklają najważniejsze informacje o produkcie

Skuteczna reklama produktu sukcesem jego sprzedaży

Na sukces sprzedażowy wpływa sporo czynników. Poza wyczerpującym opisem produktu czy usługi to właśnie wysokiej jakości film produktowy jest cennym źródłem wiedzy dla odbiorcy. To prosty i interesujący, skupiający uwagę sposób na zaprezentowanie danego rozwiązania lub fizycznego produktu. Buduje świadomość produktu i informuje o jego przeznaczeniu i sposobie wykorzystania. Dzięki lepszemu poznaniu produktu, klient będzie mieć mniejsze obawy przed podjęciem decyzji zakupowej.

Prezentacja filmowa produktu to także szansa na pozyskanie odbiorców, którzy trafią na stronę przypadkiem, przeszukując w sieci informacje na jego temat. Wizualny przekaz generuje natychmiastowy odbiór. Kompleksowe podejście do zapoznania klienta z produktem zwiększa szanse na zakup.

kadr z serii filmów produktowych przedstawiających Lenovo Yoga Book

Film produktowy jest cennym źródłem wiedzy dla potencjalnego klienta

Film produktowy to efektywna reklama produktu! Wykorzystaj to!

Wykorzystanie przekazu filmowego do prezentacji produktów jest kolejnym etapem wykorzystania współczesnych możliwości technologicznych. Każdego roku budżety przeznaczane na filmy produktowe rosną i coraz więcej firm zaczyna zauważać potencjał i wpływ filmów produktowych na sprzedaż.

Świadomy konsument to wymagający konsument, a z takimi najczęściej mamy do czynienia w sieci. Podejście proklienckie w e-commerce to długofalowa strategia, której integralną częścią stają się multimedia, w tym filmy prezentujące produkty.

Obecnie coraz lepszą formą do nawiązania relacji z klientem jest materiał filmowy prezentujący produkt. Taka forma to nie tylko informacja, czy reklama produktu. Filmy produktowe prezentują sklep w lepszym świetle, budują markę i zachęcają do dzielenia się zdobytymi informacjami. Filmy prezentujące produkty niosą obopólną korzyść – odbiorca zyskuje cenne informacje, poszerza zakres swojej wiedzy, a nadawca zdobywa jego zainteresowanie.

 

Zamów darmową ofertę!

Film produktowy. Reklama Twojego produktu wykonana przez Krótkie Formy!

Jedną z naszych głównych specjalizacji jest przygotowanie filmów produktowych. Proces produkcji filmów jest bardzo prosty.

  1. Wyślij do nas zapytanie.
  2. Prześlemy Ci ofertę na film produktowy.
  3. Po zaakceptowaniu oferty prześlij nam swoje produkty.
  4. Przed wykonaniem nagrań ustalimy dokładnie to, na czym Ci zależy przy prezentacji produktów. Napiszemy też scenariusz.
  5. Po akceptacji scenariusza wykonamy nagrania.
  6. W ciągu 1-2 tygodni od nagrań otrzymasz od nas gotowe filmy produktowe.
  7. Po zobaczeniu filmów będziesz mógł wprowadzić do nich zmiany.
  8. Po zaakceptowaniu gotowych filmów odeślemy Ci produkty.

 

 

 

facebook

Vivid Ventures sp. z o.o.

ul. Mickiewicza 27/23, 01-562 Warszawa, NIP 5253016809, REGON 529628677

office@krotkieformy.pl tel: 600 453 481

Krótkie Formy - produkcja filmowa, postprodukcja, video marketing.

Warszawa 2015 - 2025©

  • Film produkcja
  • Filmy reklamowe cena
  • Film reklamowy
  • Reklama produktu
  • Filmik promocyjny
  • Film wizerunkowy
  • Reklama firmy
  • Film szkoleniowy
  • Animowane reklamy
  • Marketing video
  • Obróbka filmów
  • Spot reklamowy